شنبه , ۲ ام تیر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویری که گلاره عباسی از جهیزیه اش منتشر کرد!

مجله انلاین دوستان :  گلاره عباسی بازیگر خوب و توانای سینما و تلویزیون ایران این روز ها مشغول خرید جهیزیه و فراهم کردن مقدمات زندگی مشترک است.

گلاره عباسی بازیگر خوب و توانای سینما و تلویزیون ایران این روز ها مشغول خرید جهیزیه و فراهم کردن مقدمات زندگی مشترک است. وی طی مصاحبه ی اخیرش، نظر خود را درباره ازدواج اینگونه توضیح داده است : ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد و با تفکر صحیح انجام شود.

گلاره عباسی همچنین درباره ی ازدواج خود گفته است: این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و منتظر است تا قسمت خود سر برسد و اما حالا قسمت او بالاخره فرا رسیده و در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۴ در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بسته است.
وی هم اکنون درگیر خرید جهیزیه است و تصاویر خریدهایش را در اینستاگرام برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-گلاره-عباسی-

متنی که او درباره ی عکس فوق منتشر کرده است:
اولین های خانه ی ما….. من و بی خوابی از شوق خرید های کوچک و بهانه های زیبای خوشبختی این روزهای من … دلتون شاد و دعای خیرتون مثل همیشه بدرقه راه من …

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-گلاره-عباسی-۱

متنی که گلاره عباسی درباره ی اولین گلدان خانه شان نوشت :
اولین گلدان خانه ما … این عکس را گرفتم که برای همسر جان بفرستم که دیدم عکس کودکی هم به زور خودشو در عکس جا داده و دوست داشتم برای شما هم بگذارم. کودکی من و گلدان امروزم… بدی کیفیت عکس هم مربوط به ویروس سرما خوردگی امروز منه شما مواظب خودتون باشید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *