پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

زن جوانی که نقشه تجاوز به خود را کشیده بود!

مجله انلاین دوستان : زن جوان پس از لو رفتن نقشه تجاوز خیالی‌اش به خود، در دادگاه گفت: قصد شوخی با پلیس را داشتم.

زن جوانی که نقشه تجاوز به خود را کشیده بود!
زن جوانی که نقشه تجاوز به خود را کشیده بود!
باشگاه خبرنگاران جوان: زن جوان پس از لو رفتن نقشه تجاوز خیالی‌اش به خود، در دادگاه گفت: قصد شوخی با پلیس را داشتم.

«جین ناین ام ریسلی» ۴۳ ساله در شب ۱۰ مارس با تماس خود با پلیس ادعا می‌کند که مردی ناشناس وارد اتاقش شده و با تهدید چاقو او را مورد تجاوز خود قرار داده است.

این خانم که اهل فلوریدا است و در یک شرکت به عنوان مدیر مشغول فعالیت است، به پلیس گفت در حالی که شبی را در ویلای رئیسش واقع در لم پیترتون شیپ (بن سالوانیا) سپری می‌کرد، وقتی در اتاق مخصوص مهمان خوابیده بود، توسط یک مزاحم ناشناس از روی تخت به زمین کشیده شد و پس از تهدید با چاقو مورد تجاوز قرار داده شده است.

شاهدان در اظهارنامه خود گفتند که مردی حدوداً ۳۰ ساله به خانه آمده و وارد اتاق این خانم شد.

در تحقیقات گسترده‌تر، پلیس هیچ اثر انگشتی یا هیچ نشانه‌ای از حضور یک مزاحم در محل پیدا نکرد و در بررسی دستگاه شنود که در اتاق بود مشخص شد که این خانم در ساعتی که ادعا می‌کند خواب بوده، در حال قدم زدن بوده است.

پلیس که به این شاکی مظنون شد، در بازجویی از شاهدان به این نتیجه رسید که “ریسلی” با دادن رشوه از آنها خواسته تا با بهم ریختن وسایل خانه و قرار دادن چاقویی در محل، صحنه یک حمله و تجاوز ساختگی را فراهم کنند.

ریسلی در دادگاه با همسر خود حضور پیدا کرد و با سه مورد اتهام روبرو شد؛ از جمله برانگیختن اورژانس و پلیس به تعقیب جنایتکاری که اصلا وجود ندارد، نوشتن اظهارنامه دروغ به پلیس امنیت و رشوه دادن برای ایجاد صحنه جرم ساختگی. او در این خصوص تنها اظهار کرد: قصد شوخی با پلیس را داشتم.

جلسه بعدی دادگاه او که به چند ماه بعد موکول شد به “ریسلی” اجازه داده شد تا جلسه بعدی دادگاه به قید ضمانت آزاد باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *