چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

سپاهان بمب نقل و انتقالات را می‌ترکاند؟!

مجله انلاین دوستان :  کلیف لوسیانو ادینهو مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی هنوز مشخص نیست.

dustaan.com-سپاهان بمب نقل و انتقالات را می‌ترکاند؟

باشگاه سپاهان در ۱۴ دوره گذشته لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی را در فصل نقل و انتقالات داشته. اگر مرور کنیم نام‌هایی را که در این مدت یک ماه جذب تیم شده‌اند، اکثرشان جزو بهترین‌های لیگ بوده‌اند. همین دو فصل اخیر آنها را ورق بزنیم به نام‌هایی مثل مجتبی جباری، حمودی، خلیل‌زاده، پریرا، وریا غفوری، عبدا… کرمی، خلعتبری، رحمان احمدی، آرش افشین و … می‌رسیم که هر کدام‌شان مشتریان زیادی داشتند.

حالا اما شرایط برای حسین فرکی حساس‌تر شده است. او تیمش را قهرمان لیگ کرده و حالا پس از یک سال دوری از لیگ قهرمانان آسیا باید تیمی را آماده مسابقات کند که هدفش حداقل قرار گرفتن در جمع چهار تیم نهایی آسیا باشد. هواداران سپاهان هم شاید دیگر فقط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا رضایت ندهند اما باید واقع‌بین بود و دید که باشگاه می‌تواند نفرات مورد نظر سرمربی را جذب کند؟ البته سپاهان از معدود تیم‌هایی است که بازیکنان زیادی را از دست نخواهد داد. همین که باشگاه بتواند نفرات اصلی‌اش را حفظ کند، تقریبا نیمی از راه نقل و انتقالات را با موفقیت طی کرده‌اند. بازیکنانی مثل حاجی‌صفی و رحمان احمدی هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند. سپاهان تا امروز و به طور رسمی لئوناردو پادوانی مدافع فصل گذشته نفت تهران و شاگرد سابق فرکی در فولاد را جذب کرده است. این برزیلی را باید خرید خوبی دانست که در کنار هادی عقیلی باتجربه می‌تواند زوج بسیار خوبی را در قلب خط دفاعی برای‌شان بسازد.

آنها در کار هجومی یک برزیلی دیگر به نام پریرا دارند که بدون تردید یکی از بهترین‌های سپاهان در لیگ چهاردهم بود؛ مهاجمی که در هر لحظه از بازی باید از او منتظر خلق موقعیت روی دروازه حریف باشیم. قرار گرفتن مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری در کنار پریرا مثلث بسیار قدرتمندی را برای طلایی‌پوشان ساخته بود اما به نظر می‌رسد همه اینها برای موفقیت در آسیا کافی نیست و حسین فرکی به ۳-۲ بازیکن کلیدی دیگر هم نیاز دارد.

اینطور که شنیده می‌شود گزینه اصلی او برای خط حمله لوسیانو ادینیو، آقای گل فصل گذشته لیگ است؛ بازیکنی که با ۲۰ گل زده و ۱۱ پاس گل بدون تردید بهترین بازیکن لیگ بود. سپاهان اگر موفق به جذب او شود شاید به نوعی بمب فصل نقل و انتقالات را بترکاند. با سپاهانی شدن ادینیو، تیم حسین فرکی به تیمی کاملا هجومی و خطرناک تبدیل می‌شود.

از آنجا که ادینیو با تراکتورسازی قرارداد ندارد و هر باشگاهی می‌تواند با او وارد مذاکره شود، سپاهانی‌ها این کار را کرده‌اند اما این مهاجم برزیلی دو مشتری دیگر هم دارد. اول تراکتورسازی و بعد پرسپولیس، حالا اینکه ادینیو کدامیک از این سه تیم را انتخاب می‌کند بستگی به شرایط و پیشنهادهای ارائه شده از سوی مسوولان‌شان دارد اما سرمربی سپاهان همچنان امیدوار است که این اتفاق بیفتد و ادینیو فصل بعد با پیراهن سپاهان به میدان برود. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که ادینیو اگر پیشنهادی از لیگ‌های منطقه خلیج فارس داشته باشد، آنگاه بازی در ایران را ترجیح نخواهد داد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *