سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴ قبل از ظهر به وقت تهران

انتشار عکس های برهنه بازیگر جوان در اینترنت+ تصاویر

مجله انلاین دوستانخانم بازیگر ۲۳ ساله خارجی اواخر ماه گذشته به مغازه در خیابان میلتون راو دوبلین مراجعه نمود تا مقداری پول خرد برای بلیط اتوبوس خود تهیه نماید.

انتشار عکس های برهنه بازیگر جوان در اینترنت+ تصاویر
انتشار عکس های برهنه بازیگر جوان در اینترنت+ تصاویر

هنگامی که پول را گرفت از مغازه آمد بیرون و رفت به سمت اتوبوس ناگهان متوجه شد گوشی سامسونگ گرانقیمت مدل اس ۴ خود را گم کرده است.

برگشت به مغازه و از مغازه دار خواست شماره موبایلش را بگیرد. هنگامی که زنگ زد پیغام خاموش بودن گوشی را شنید. ناامید رهسپار خانه شد.

انتشار عکس های برهنه بازیگر جوان در اینترنت+ تصاویر
انتشار عکس های برهنه بازیگر جوان در اینترنت+ تصاویر

چند ماه بعد در اینترنت تصاویر برهنه خود را دید که با گوشی موبایلش از خودش در خانه عکس گرفته بود./ثامن

 

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

۲ دیدگاه‌ها

  1. بنظر بنده خانم لیلا در سریال پدر دچار عدم تعادل روانی بوده وغیر عادی بودن حرکات و رفتارش هم قبل از عاشق شدن به حامب،هم پس از آن مشخص است و البته بعد از مرگ او بدتر شده. در ضمن نویسنده و کارگردان رفتارهای یک عده جوان طغیان گر و لوس و از خود راضی را طوری بدونانتقاد وحتی نوعی کارهای متهورانه ترسیم و معرفی نموده اند که انگار این کارها در مورد خیلی دانشجویان صدق می کند.بنظر من نه تنها این فیلم ابدا جالب نیست بلکه بد آموز هم می باشد.حامب گرچه جوان با ایمانی است اما بسیاز صعیف و منفعل است.در صمن تعصب و محبت حاج علی هم به عروسش غیر عادی می باشد و از حمایت فرا رفته است. بنده قبلا در این مورد ابراز نظر ننموده بودم و این جا شما (قطره)دارید ادعای نا درست می نمایید

  2. بنظر بنده خانم لیلا در سریال پدر دچار عدم تعادل روانی بوده وغیر عادی بودن حرکات و رفتارش هم قبل از عاشق شدن به حامب،هم پس از آن مشخص است و البته بعد از مرگ او بدتر شده. در ضمن نویسنده و کارگردان رفتارهای یک عده جوان طغیان گر و لوس و از خود راضی را طوری بدونانتقاد وحتی نوعی کارهای متهورانه ترسیم و معرفی نموده اند که انگار این کارها در مورد خیلی دانشجویان صدق می کند.بنظر من نه تنها این فیلم ابدا جالب نیست بلکه بد آموز هم می باشد.حامب گرچه جوان با ایمانی است اما بسیاز صعیف و منفعل است.در صمن تعصب و محبت حاج علی هم به عروسش غیر عادی می باشد و از حمایت فرا رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *