سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

پاسخ احسان علیخانی به انتقادات و حواشی اخیر برنامه ماه عسل

www.dustaan.com-احسان-علیخانی-ماه-عسلمجله انلاین دوستان :   ویژه برنامه ماه عسل در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با اجرا وتهیه کنندگی احسان علیخانی پنجره ی خود را به روی مشتاقانش گشود.

احسان علیخانی  مجری برنامه ماه عسل در بین برنامه در برابر برخی از انتقادات تند و تیز رسانه ها  ذکر یک نکته را لازم و ضروری دانست وگفت: ذکر این نکته را بسیار واجب و ضروری می دانم ودر همین برنامه آن را عنوان می کنم .وی افزود: فارغ از اینکه دوستان وخبرنگاران برای ما و برنامه ی ماه عسل قلم به دست می شوند که این خود برای ما جای مباهات و افتخار است.
من خیلی عادت به پاسخ برخی از انتقادات را ندارم ولی این موضوع از نفی عبور کرد و با ادبیاتی نگارش شده بود که به توهین برنامه منجر شد که ای موضوع هم مربوط به برنامه سوم ما بابت دعوت از مهمانانی بود که در قرعه کشی برنده شده بودند .علیخانی تصریح کرد:در رسانه ها انگ اسپانسرها  به ما زده شد .من به اسپانسرها نه علاقه دارم ،نه می شناسمشون ونه مصرف کننده ی آنها هستم. این را باید بگویم که اگر به خاطر اسپانسری مهمانی را در برنامه بنشانم آن روز ،روزمرگ من در اجرا خواهدبود.
ما حتی قصه ای داشتیم که با برنده شدن ۳۰۰ میلیون تومان زندگی و روابطشان خراب شده بود ولی دقیقه ی آخر به برنامه نیامد آن هم بدلیل اینکه شاید حضورش در برنامه  به اختلافشان بیشتر دامن بزند.
من اگر قصد تبلیغ داشته باشم علنی تبلیغ می کنم همانطور که الان هم موسسه مالی و اعتباری قوامین را علنی تبلیغ  می کنیم .در غیر اینصورت من بمیرم  هم برای اسپانسرها این کار را نمی کنم ،این نکته را ضروری دانستم ،شاید این سو تفاهم هم بابت زیرنویسی بود که همزمان با برنامه ما پخش شد که آن هم هیچ ارتباطی به ما نداشت.بیان این نکته را ضروری دانستم، بابت دقت و رصدهایتان ممنونم.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *