پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

اعترافات بسیار تلخ فرمانده ارتش زنان داعش در مورد جهاد نکاح

مجله انلاین دوستان :  فرمانده ارتش زنان داعش تصویری واقعی از زندگی نزد این گروه تروریستی ارائه داد.

اعترافات بسیار تلخ فرمانده ارتش زنان داعش در مورد جهاد نکاح
اعترافات بسیار تلخ فرمانده ارتش زنان داعش در مورد جهاد نکاح
به گزارش دیلی‌میل؛ “امه اسماء” نام مستعار فرمانده ارتش زنان داعش است که وظیفه انتقال زنان و دختران داوطلب به این گروه تروریستی را دارد. او معمولا در مرز ترکیه به دنبال دختران اروپایی که اغلب از کشورهای آلمان، فرانسه و یا انگلیس آمده‌اند، می‌رود. این دختران اروپایی خواستار پیوستن به داعش و ازدواج با اعضای آن هستند.
“امه اسماء” ۲۳ ساله اهل شهر رقه سوریه است و پس از سقوط شهر در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) برای حفظ جان، مجبور به همکاری با داعش شد. او دختران و زنان داوطلب برای پیوستن به داعش را به رقه – مرکز خلافت داعش – منتقل می‌کند؛ اما پیش از آن به همه این زنان هشدار می‌دهد زندگی کنار داعش با آنچه آنها تصور می‌کنند کاملا تفاوت دارد. آنها اغلب بردگان جنسی می‌شوند و باید اعمال وحشیانه‌ای مانند شلاق خوردن، فروش در بازار برده‌ها و حتی سنگسار را پیش روی خود ببینند. جسد زنان معمولا در گوشه‌ای از شهر  رها می‌شود و گاهی حتی هفته‌ها کسی برای دفن اجساد اقدام نمی‌کند.
این زن سوری در ادامه گفت: باوجود هشدارهایی که به دختران اروپایی می‌دهم، گاهی ۵۰ نفر از آنها در یک روز برای پیوستن به داعش و عزیمت به شهر رقه اعلام آمادگی می‌کنند.
 داعش یک گروه تروریستی است که بخش‌های وسیعی از شمال عراق و شرق سوریه را به تصرف خود در‌آورده است.
امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. گره داعش کثیف ترین گروهیست که تابحال پدیدارشده وبنده که از رزمندگان زمان جنگ بودم الان درسن۵۰ سالگی باجان ودل حاضرم در هرنقطه ای دردنیابا این شیاطین روزگارباتمام قدرتم وتاآخرین نفسم بجنگم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *