پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد

مجله انلاین دوستان : بعد از به توافق نرسیدن مهدی طارمی با مسوولان باشگاه پرسپولیس جدایی این بازیکن از جمع قرمزپوشان قطعی شد.

جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد
جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد
  مهدی طارمی هفته گذشته مذاکراتی با باشگاه به همراه مدیربرنامه هایش داشت و طاهری اعلام کرد، او از شنبه در تمرینات حاضر می شود. اما این بازیکن همچنان در تمرینات غایب است چون برخلاف گفته مسوولان باشگاه به توافق نرسیده است.


طارمی از مسوولان باشگاه سقف قرارداد را خواسته بود و برایش مهم نبود که سقف باشگاه ۱۰۰میلیون است یا یک میلیارد و به همین دلیل از لحاظ مالی به توافق نرسید. از سوی دیگر مهدی طارمی نگران بی پولی باشگاه است و اینکه ماجراهای فصل قبل دوباره تکرار شود چراکه باشگاه هنوز اسپانسر جذب نکرده و او هم می خواهد به فکر آینده اش باشد.
برای پدیده فصل گذشته پرسپولیس مبلغ قرارداد زیاد مهم نبود و بیشتر بر این مساله تامید داشت که قبل از شروع فصل و بعد از عقد قرارداد پیش قرارداد دریافت کند.اما پرسپولیس در حال حاضر پولی در بساط ندارد و نمی تواند به بازیکنان تضمینی بدهد.

طارمی از القادسیه کویت هم پیشنهاد جدی داشت و حتی مسوولان باشگاه کویتی برای مذاکره با او به تهران آمدند و قرار شد این بازیکن به آنها خبر نهایی را بدهد. طارمی پیشنهاداتی از قطر و پرتغال را هم در جیب دارد و در یکی ، دو روز گذشته صحبت های خوبی با مسوولان باشگاه قطری انجام داده است.

به احتمال زیاد طارمی به همراه کاپیتان محمد نوری به قطر می رود و فصل آینده همبازی می شوند. باشگاه المسیمیر قطر پیشنهاد بسیار خوبی به این دو بازیکن پرسپولیس داده و حتی برای حضور این دو بازیکن در اردوی پیش از شروع فصل حساب کرده است.این باشگاه به ادینهو آقای گل فصل قبل هم پیشنهادی جدی داده بود که او ترجیح داده به الوکره برود و فعلا حضور طارمی و نوری در این تیم قطعی شده است.

مبلغ قرارداد پیشنهادی از سوی القادسیه و المسیمیر تقریبا یکسان است اما باشگاه المسیمیر پیش قرارداد بیشتری را پرداخت می کند که همین مساله برای طارمی مهم تر است .

به احتمال زیاد نوری و طارمی با همدیگر به قطر می روند و تا ۱۰ روز آینده برای مذاکرات جدی و عقد قرارداد ایران را ترک خواهند کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *