شنبه , ۳۱ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

پردرآمد ترین خواننده زن در سال ۲۰۱۵ +تصاویر

مجله انلاین دوستان :  فهرستی از پردرآمدترین خوانندگان زن یک سال گذشته منتشر شد که کیتی پری خواننده آمریکایی با بیش از ۱۳۵ میلیون دلار درآمد و با فاصله‌ ی زیاد از دیگران در صدر جدول قرار گرفت.

کیتی پری متولد ۱۹۸۴ در سانتاباربارا کالیفرنیا است، او خواننده و ترانه‌ سرا در ژانرهای پاپ و راک و بازیگر است. وی از سال ۲۰۰۰ وارد فعالیت حرفه‌ ای در موسیقی شده و از سال ۲۰۰۸ با انتشار یک تک‌ ترانه به شهرت رسید. کیتی پری جوایز متعددی در عالم موسیقی دریافت کرده و سه بار نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده و در فاصله سال‌ های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در فهرست پردرآمدترین زنان عرصه موسیقی یک مجله حضور داشته است. تاکنون ۱۱ میلیون نسخه از آلبوم‌ها و ۸۱ میلیون تک‌ آهنگ از وی به فروش رفته است.

گفتنی است نفر دوم این فهرست تیلور سویفت است. در ادامه نگاهی می اندازیم به چند عکس از این خواننده مشهور آمریکایی در سالی که گذشت :

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-کیتی-پری- dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-کیتی-پری-۱ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-کیتی-پری-۲

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *