جمعه , ۲۷ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

پست جنجالی، عامل گرفتاری دروازه بان جوان استقلال؟

آخرین بازی حسین حسینی برای استقلال به بازی هفته بیست و نهم لیگ هفدهم برمی‌گردد و دیداری که ۲ اردیبهشت ۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و آبی‌پوشان با نتیجه ۳ – ۲ به برتری رسیدند. دروازه بان جوان استقلال در آن بازی ۲ گل انتقادآمیز دریافت کرد تا در پایان مسابقه با حالتی عصبانی پستی را منتشر کرده و خداحافظی کند.

پیام حسینی به این شرح بود: «روح و روان من داغون شده، توی این یک سال همش با فشار و استرس درون دروازه می‌ایستم، کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم به یک درصد آرامش ندارم… خیلی از رسانه‌ها بخاطر نزدیکی جام جهانی و اینکه من رو از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری می‌زنن… (نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچ‌وقت نباید گل بخورم؟ مگه دروازه‌بان‌های دیگه لیگ گل نمی‌خورن، رکورد و کلین شیت برا خودتون، تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمی‌تونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی اینقدر هم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم… آقای شفر دست شما رو می‌بوسم که از روز اول حامی من بودی خدافظ»

این پست اینستاگرامی اگرچه خیلی زود پاک شد اما بعد از این بود که دروازه ‌بان جوان، نه برای استقلال بازی کرد و نه به جام جهانی رفت!

www.dustaan.com-پست جنجالی، عامل گرفتاری دروازه بان جوان استقلال؟

/خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *