یکشنبه , ۱ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

″فاحشه های حلال″ به افراد مومن مسلمان!

مجله انلاین دوستان :   تمامی کارمندان باید هر روز ۵ مرتبه فرایند عبادت و نماز را بجای بیاورند، حتی اگر در آن زمان مشغول سرویس دهی به یکی از مشتریان باشند.

سایت خبری “onislam.net ” به نقل از خبرگزاری بلژیکی “Nord Presse ” با انتشار این مطلب گزارش می داد که این فاحشه خانه برای سرویس دهی “فاحشه های حلال” به افراد مومن مسلمان در نظر گرفته شده است. این محل در در ماه ژوئن سال جاری میلادی در شهر آمستردام گشایش خواهد یافت.

آقای “جاناتان سویک” مدیر این مجموعه با نام “Croissant chaud ” که ترجمه ی آن از زبان فرانسه به “هلال ماه داغ” معنی می شود،در مصاحبه ای به خبرنگاران می گوید که افتتاح مجموعه ی “هلال ماه داغ” توسط ۳ تن از امامان معتبر میانه رو اسلام مورد تایید قرار گرفته وهمچنین ادامه می دهد که فاحشه ها باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشند تا حلاش شمرده شوند و حکم شریعت نیز رعایت شود.

یکی از شرایط مهم، عدم استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی برای بانوان است. بدین منظور هر ۲ ماه یکبار از هریک از کارمندان این مجموعه، تست اعتیاد و الکل گرفته می شود. در صورت تشخیص و یافت الکل یا مواد مخدر در خون کارمندان، شخص مورد نظر بلافاصله اخراج و از کار بی کار خواهد شد.

درقوانین این فاحشه خانه درمورد عدم کشیدن سیگار و قلیان حرفی به میان نیامده است.

آقای سویک در ادامه می افزاید:

“تمامی کارمندان باید هر روز ۵ مرتبه فرایند عبادت و نماز را بجای بیاورند، حتی اگر در آن زمان مشغول سرویس دهی به یکی از مشتریان باشند.”

اینکه چه کسانی با عنوان امامان و پیشوایان مسلمانان این اجازه را صادر کرده اند مشخص نیست و دیگر اینکه این افراد با چه حسابی امکان و اجازه ی روابط جنسی خارج از محرمیت را صادر کرده اند.در حالیکه  این موضوع در کل با اساس اسلام که دعوت به خانواده داری و زندگی زناشویی است، در تناقص  می باشد ضمن اینکه با توجه به مسلمانانی که در آن منطقه از اروپا زندگی می کنند از اهل تسنن می باشند این احتمال وجود دارد منظور از پیشوایان میانه رو برخی از این افراد باشند در حالیکه در مذهب اهل سنت حتی ازدواج  موقت و یا متعه منع شده است معلوم نیست بر چه اساس این احکام را صادر کرده اند  آنهم در کشوری مانند هلند است که به نظر نمی رسد حتی پروسه ی محرمیت موقت و دریافت کاغذ مربوطه، کار ساده ای باشد.البته این موضوع پس از افتتاح مرکز مشخص خواهد شد

گفتنی است که حدود ۶ درصد از جمعیت هلند (نزدیک به ۱ میلیون نفر) را مسلمانان تشکیل می دهند. بیشتر این افراد از ترکیه و تونس به هلند مهاجرت کرده اند. از این گذشته، این کشور سالانه میزبان ده ها هزار توریست از کشورهای مسلمان است. بسیاری از این توریست ها سفر به آمستردام را در صدر برنامه ی تفریحی خود قرار می دهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *