شنبه , ۲۸ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

استقلال و پرسپولیس جریمه شدند

سعید الهویی،مربی تیم سپاهان به دلیل رفتار غیر مسولانه که منجر به اخراج وی در مسابقه با پیکان شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user200157/news/drby1.jpg

باشگاه سپاهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی دیدار با پیکان به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

جلال امیدیان،مربی تیم سپاهان به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری و رفتار غیر ورزشی با داور و تحریک تماشاگران که منجر به اخراجش شد ضمن توبیخ کتبی به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه تراکتورسازی به دلیل اهانت عده ای از تماشاگرانش به سرمربی تیم حریف و پرتاب سنگ به سوی تیم مقابل در دیدار با سایپا به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دو باشگاه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به دلیل درگیری تعدادی از تماشاگران خود در پایان دیدار دو تیم به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل داشتن ۸ بازیکن اخطاری و اخراجی در دیدار با سپاهان، به پرداخت مبلغ ۶۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احسان بعیدی،مدیر رسانه ای ذوب آهن به دلیل اعتراض و رفتار غیر ورزشی به داور که منجر به اخراج وی شد، ضمن توبیخ کتبی به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه با نساجی قائمشهر،به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

کیانوش رحمتی و محمد سعید اخباری مربیان نساجی و فولاد به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراج آنان شد، هر نفر به توبیخ کتبی محکوم شدند.

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی و پرتاب بطری آب و اشیا متفرقه از سوی عده ای از هواداران این تیم به داور مسابقه با پارس جنوبی به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

همچنین باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل پرتاب سنگ از سوی هوادارانش در این بازی، به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

کمیته انضباطی همچنین اعلام کرد به دلیل عدم حضور تیم ماشین سازی تبریز در زمین مسابقه به علت عدم صدور کارت بازیکنان در دیدار مقابل بادران تهران، نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع بادران اعلام می شود. همچنین باشگاه ماشین سازی به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *