جمعه , ۲۷ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

بهترین‌ های تور استانبول و گرجستان

اگر می‌خواهید بهترین زمان خرید برای تورهای کشورهای همسایه را بیابید خواندن این مقاله می‌تواند برای شما راهگشا و مناسب باشد و کمک کند تا همیشه بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

سفر به کشورهای همسایه ایران همیشه دارای مزایایی بی‌شمار بوده است. از کوتاه بودن زمان سفر گرفته تا مشابهت فرهنگی و از همه مهم‌تر هزینه‌های کمتری که به دوش مسافران می‌افتد. آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از مجریان اصلی و مستقیم تورهای مقاصد مختلف تلاش کرده تا در این مقاله آشنایی اولیه‌ای برای مسافران خود با دو مسیر محبوب و مسافر پسند را ارائه کند به امید این که کاربردی و مفید باشد.

تور استانبول و فرصت خرید ارزان

تور استانبول از آن دست مسیرهایی‌ست که همیشه محبوب ایرانیان بوده است و استقبال از آن در طول تمامی روزهای سال ادامه دارد، اما مطمئناً هر تاریخ تفاوت‌هایی با دیگری خواهد داشت. قیمت تورهای مسافرتی بر اساس پارامترهای مختلفی در بسته‌های مسافرتی اعمال می‌شود. مهم‌ترین بخش قیمت شامل پرواز و هتل می‌شود. در قسمت پرواز چند عامل دخیل است. مهم‌ترین آن میزان عرضه است، دلیل اصلی قیمت‌های مناسب برای مسیرهایی نظیر استانبول یا دبی تعدد پروازهای روزانه‌ی این مسیر است، هر چند که دلیل وجود این میزان پرواز استقبال مسافران نیز هست اما این دو رابطه‌ای منطقی با یکدیگر دارند. عامل دیگری که قیمت پرواز را متفاوت می‌کند میزان تقاضاست، مشخصاً در روزهای تعطیل، عید نوروز و همچنین فصل تابستان تقاضای بیشتری برای سفر به مقصدی چون تور استانبول وجود دارد و بر خلاف آن در فصل‌های سرد یا روزهای میان هفته تقاضا کاهش دارد بنابراین قیمت‌ها در این تاریخ‌ها از حداقل خود برخوردارند. اما در میان روزهای سال برخی متفاوت از دیگر هستند و شدت پایین بودن قیمت‌ها گاهی شوکه‌کننده است. این روزها در یک بازه‌ای قرار داریم که به جرأت می‌توان گفت بهترین زمان خرید تور ارزان استانبول است. بسیاری از مردم درگیر آماده سازی مقدمات عید نوروز برای خود هستند و طبیعتاً امکان سفر را ندارند بنابراین میزان تقاضا به‌قدری کاهش می‌یابد که گاهی ارزش دارد که بررسی دقیقی انجام دهید و در صورت امکان سفری برای خود برنامه‌ریزی کنید. پس فرصت را از دست ندهید.

اما اگر در دو هفته‌ی باقیمانده از سال ۹۷ امکان مسافرت ندارید و مانند اکثرت افراد جامعه می‌بایست به فراهم آوردن مقدمات نوروز بپردازید، می‌توانید از تعطیلات نوروز برای آغازی سالی سرشار از دلخوشی و شادی استفاده کنید. تنوع تورهای استانبول در نوروز بسیار زیاد است. تعداد پروازها بسیار بیشتر، ساعت پروازی متنوع‌تر و نهایتاً تعداد شب‌های اقامت نیز قابلیت انعطاف بیشتری دارد و مسافران می‌توانند با دستی باز انتخاب خود برای تور استانبول نوروز ۹۸ را انجام دهند.

 

تور گرجستان و گشت و گذار در کوچه‌های خلوت

اگر عاشق قدم زدن بر روی سنگفرش‌های تاریخی و دیدن سالن‌های اپرا و کلیسا و نشستن در کافه‌های خیابانی هستید در انتخاب تفلیس برای سفر نباید شک کنید. این شهر تاریخی و زیبا در سال‌های اخیر مورد توجه جهانی و همچنین ایرانیان قرار گرفته و بسیاری افراد تلاش می‌کنند تا چند روزی از عمر خود را در این شهر بی‌نظیر بگذرانند. تور گرجستان اگر چه به تنوع و تعدد استانبول عرضه نمی‌شود اما جز متنوع‌ترین‌ها در میان سایر مسیرهاست.
اگر می‌خواهید با هزینه‌ی کم و در زمانی که شهر در آرامش سکوت به سر می‌برد به دیدن زیبایی‌های بی حد و حصر تفلیس سرکی بکشید این روزها را نباید از دست بدهید. قیمت‌ها در پائین‌ترین سطح خود به سر می‌برند و با توجه به زمستانی بودن کشور گرجستان خیابان‌ها خلوت‌تر هستند. پس اگر تا کنون درنگ کرده بودید و دست به کار نشده بودید بهتر است دست از شک و تردید بردارید و کارشناسان آژانس مقتدر سیر برای خرید تور ارزان گرجستان تماس بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.
اما برای نوروز میزان استقبال از این کشور بیشتر هم می‌شود. فارغ از این که ایرانیان در این تاریخ‌ها تعطیلات فراوانی دارند و می‌توانند از آن برای سفر بهره ببرند، آغاز فصل بهار رنگ و طراوت بی‌نظیری به این کشور می‌بخشد. همچنین در کنار زیبایی‌های طبیعی جشن‌های نوروز در این کشور نیز برگزار می‌شود و این می‌تواند انگیزه‌ی مناسبی برای ایرانیان جهت حضور در این کشور تاریخی و زیبا باشد.

حتماً در نظر داشته باشید که گرجستان یک بهشت به تمام معنا برای علاقمندان به غذاست. شیرینی‌ها، نان‌ها و صبحانه‌های خاص و بی‌نظیر گرجی می‌تواند صبح‌های بهاری شما را به گونه‌ای رقم بزند که کل روز را با سرخوشی و شادی به سر کنید. نکته‌ی بسیار مورد توجه در مورد تورهای نوروزی این کشور آن است که علاوه بر تورهای تفلیس، تورهای ترکیبی در مسیر تفلیس باتومی هم برگزار می‌شود که مختص آن دسته از افرادی‌ست که دوست دارند علاوه بر دیدن جاذبه‌های تاریخی، سری هم به شهرهای ساحلی بزنند. پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید همین حالا با بررسی تور گرجستان نوروز ۹۸ انتخاب خود را نهایی کنید.

منبع : ویرلن

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *