پنجشنبه , ۱۳ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

تریلر رسمی “فروشنده” اصغر فرهادی رونمایی شد +دانلود

 فیلم فروشنده اخرین اثر اصغر فرهادی با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی قرار است از نوامبر ۲۰۱۶ در فرانسه اکران شود …

۵۹۹۴bc6765eb352a17632464aaf609cd_L

شرکت بین المللی ممنتو فیلم ( Memento film ) مستقر در پاریس، که تهیه کننده فیلم فروشنده اصغر فرهادی است از تریلر رسمی این فیلم رونمایی کرده و لیستی از خریداران این فیلم را منتشر کرد. این فیلم که در جشنواره کن دو جایزه بهترین بازیگر مرد را برای شهاب حسینی و بهترین کارگردانی را برای فرهادی به ارمغان آورد قرار است و موجب تحسین منتقدین شد، در ماه نوامبر ۲۰۱۶ در فرانسه اکران شود و یک ماه بعد اکران بین المللی آن آغاز میشود. از هم اکنون شرکت های پخش کنندهء زیادی این فیلم را خریداری کرده اند. این یک موفقیت برای این فیلم است که خواهان زیادی در دنیا پیدا کرده و راه را برای سایر فیلم های ایرانی هموارتر کرده است.

ممنتو فیلم در خلال برگذاری جشنواره کن این فیلم را به شرکتهایی در سراسر دنیا فروخته که اسامی برخی از آنها در زیر آمده: سایت آمازون، گروه کوهن مدیا برای آمریکای شمالی، شرکت Elevation برای کانادا، شرکت HI Gloss برای استرالیا و نیوزلند، شرکت Alfa Films در آرژانتین، شرکت Providence Filmes برای برزیل و همچنین شرکتهایی در کشورهای مکزیک، چین، تایلند، هنگ کنگ، کره جنوبی و بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، اسپانیا، ایتالیا، اسکاندیناوی، ایسلند و سایر توزیع کننده ها و شرکت های کوچکتر.

به گفته اوون گلایبرمن منتقد سینما فیلم فروشنده از سکانسهای با تعلیق نئورئالیستی برخوردار است، که بیننده را مشتاق مینماید. این فیلم روند خوب فیلمهای قبلی فرهادی مثل “گذشته” و “جدایی نادر از سیمین” را حفظ کرده است. داستان فیلم راجع به زن و شوهری به اسم رعنا و عماد است که از آپارتمان خود که در حال خراب شدن است خارج میشوند و به خانه ای جدید در مرکز تهران نقل مکان میکنند، جایی که یک حادثه زندگی آنها را تغییر میدهد. شهاب حسینی و ترانه علی دوستی نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارند.✔️

 

دانلود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *