دوشنبه , ۲۶ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

رضاییان و طارمی آبی پوش شدند +تصاویر

مراسم معارفه بازیکنان جدید تیم ریزه اسپور با حضور ستاره های ایرانی این تیم برگزار شد.

ریزه اسپور در فصل جاری  ۹ بازیکن تازه به خدمت گرفته است که دو بازیکن عراقی  به همراه رامین رضاییان و مهدی طارمی، یک بازیکن اهل اسلوونی و ۳ بازیکن ترک در این مراسم حاضر بود.

بنابر گزارش رسانه‌های ترک رامین رضائیان مدافع سابق پرسپولیس در این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با  امیدواری از آینده صحبت کرده و اعلام کرده از حضور در ریزه اسپور خشنود است. او می‌گوید: از اینکه امسال در لیگ ترکیه حضور دارم بسیار خوشحالم ما در اینجا برای بهبود شرایط تیم خواهیم جنگید و من تمام توانم را برای تیمم خرج خواهم کرد. من دوست دارم بخشی از جاه طلبی‌های تیم ریزه اسپور در فصل آینده باشم.

www.dustaan.com-رضاییان و طارمی آبی پوش شدند +تصاویر

نکته جالب اینکه تیم ریزه اسپور در   اولین جلسه تمرینی یک دست آبی پوشید تا بازیکن پرسپولیس بعد از حضورشان در جمع قرمزها رنگ پیراهن خود را تغییر بدهد. این اولین گام اولین فصل طولانی برای دو بازیکن ایرانی حاضر در ترکیه است که هر دو امیدوارند با نمایش خوب به تیم‌های بزرگتری راه پیدا کنند. طارمی و رضائیان در صورت درخشش در ترکیه می‌توانند راه را برای دیگر بازیکنان ایرانی نیز باز کنند. همین حالا صحبت از حضور یکی، دو بازیکن ایرانی دیگر مثل احسان حاج صفی در لیگ ترکیه شنیده می‌شود.

www.dustaan.com-رضاییان و طارمی آبی پوش شدند +تصاویر

www.dustaan.com-رضاییان و طارمی آبی پوش شدند +تصاویر

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *