یکشنبه , ۱۸ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

زمان دقیق صدور دفترچه‌های بیمه همگانی

www.dustaan.com-bime-salamatمجله انلاین دوستان : سیدمهدی میرشاه‌ولد در گفت‌وگو با  (ایسنا)، با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار بعدازظهر روز گذشته، تاکنون چهار میلیون و ۶۰ هزار نفر در قالب یک میلیون و ۶۸۰ هزار خانوار در طرح بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: تهرانی‌ها با ۶۹۷ هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۳۲۰ هزار خانوار در صدر ثبت نام کنندگان قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: پس از استان تهران به ترتیب استان‌های خراسان رضوی با ۱۳۹۰ هزار و ۵۲ متقاضی در قالب ۱۶۲ هزار و ۴۰۰ خانوار و آذربایجان غربی با ثبت نام ۲۹۰ هزار و ۷۰۰ متقاضی در قالب ۱۱۴ هزار و ۷۱۸ خانوار در جایگاه دوم و سوم ثبت‌نام کنندگان طرح بیمه سلامت همگانی قرار دارند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایرانیان در ادامه گفت: استان ایلام با ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر، خراسان جنوبی با ۱۳ هزار نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۲ هزار و ۹۴۵ نفر در انتهای این جدول قرار گرفته‌اند.
میرشاه ولد با بیان اینکه عملیات صدور دفترچه‌های بیمه همگانی از پنجشنبه، اول خردادماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: مسلما افرادی که در ابتدا ثبت نام کرده‌اند به علت اینکه مراحل استعلام پرونده آنها طی شده است، در اولویت هستند و دفترچه‌های خود را زودتر دریافت می‌کنند.
سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تاکید کرد: چگونگی مراجعه و دریافت دفترچه بیمه از طریق پیامک به اطلاع ثبت‌نام کنندگان خواهد رسید.

 

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. ازتوضیحات واضح شما متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *