یکشنبه , ۱۸ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

زن میانسال قربانی قاتلان مسافربرنما

تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری سه سارق مسافربرنما که آخرین قربانی خود را به قتل رسانده‌اند، آغاز شد. زن میانسال قبل از مرگ جزئیات سرقت مرگبار را تشریح کرد.

زن مسافر؛ قربانی قاتلان مسافربرنما

به گزارش خبرنگار  جام‌جم، ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز ـ چهارشنبه ـ مردی در حوالی بازار میوه تره‌بار در شهرک غرب تهران متوجه باز شدن در خودروی پرایدی شد و زن میانسالی از داخل آن به بیرون پرت شد.

آن مرد برای نجات زن میانسال به سرعت خود را به او رساند و با پلیس و اورژانس تماس گرفت و برای نجات زن مصدوم کمک خواست.

در ادامه ماموران کلانتری شهرک غرب و تیمی از امدادگران اورژانس برای امدادرسانی در محل حاضر شده و زن مصدوم به بیمارستان انتقال یافت.

زن میانسال که به سختی حرف می‌زد و به افسر تحقیق گفت: در حوالی پل مدیریت منتظر تاکسی بودم و سوار خودروی پرایدی شدم.

علاوه بر راننده، دو مرد دیگر هم به عنوان مسافر سوار خودرو بودند. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد که به وی اعتراض کردم. وقتی با اعتراض من رو‌به‌رو شدند با چاقو تهدیدم کرده و بعد به جانم افتادند و کتکم زده و مرا زیر مشت و لگد گرفتند.

هرچه التماس کردم رهایم کنید و بلایی سرم نیاورید بی‌فایده بود. آنها همین‌طور که مرا کتک می‌زدند، پول‌های داخل کیف و هر چه طلا همراه داشتم را به سرقت بردند و بعد از آن اموالم را دزدیدند و مرا از خودروی در حال حرکت بیرون انداختند و به سرعت دور شدند.

پزشکان در تلاش برای نجات او بودند، اما وی ساعاتی بعد در بیمارستان فوت شد.

مرگ او ساعت ۱۰ صبح دیروز به رحیم دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

پرونده ‌ای در این باره در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری سه متهم فراری ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *