پنجشنبه , ۲۹ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۷»

مجله انلاین دوستان :  فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۷»

 

فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱7»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۷»

فروردین:

هرچه مساله پیچیده تر باشد، دلیل شما هم برای فکری کردن درباره ی آن هنگام صبح قوی تر خواهد بود. این زمانی است که احساسی و غیرمعمول فکر می کنید. ممکن است یک مساله ی ریاضی یا مادی را بتوانید حل کنید. صدای احساس شما هنگام عصر بلند می شود، بویژه اگر خیلی عاشق باشید.

اردیبهشت:

باید کارها و مشاوره ها را در هنگام صبح انجام دهید. هرچه به عصر نزدیک تر می شوید، شانستان هم برای داشتن یک مکالمه ی سازنده کمتر می شود. آنچه که می توانست یک دیالوگ لذت بخش باشد ممکن است به یکباره به طعنه زنی و جنگ لفظی بی ادبانه تبدیل شود.

خرداد:

آغاز روز برای تعامل با همکاران و کار روی مکاتبات کاری و فایل های مهم از جمله فایل های پزشکی مناسب است. وقتی حیاتی برای افرادی است که از بیماری مزمن رنج می برند تا پزشک خانوادگی خود را ببینند یا به یک متخصص مراجعه کنند.

تیر:

بهترین زمان برای فکر کردن هنگام عصر همراه با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه است. آنهایی که عاشق هستند یک بار دیگر با نیمه ی دیگر خود تماس می گیرند، و آنهایی که بچه دارند نیز می توانند آموزش های باارزشی به فرزندان خود ارایه بدهند و مطمئن شوند بچه ها انها را عملی می کنند.

مرداد:

روزی مطلوب برای این است که شرایط زندگی خود را بهبود دهید یا فضای خانواده را بهتر کنید. می توانید با موفقیت مسایل مرتبط با آپارتمان، خانه، و یا زمین یا مهاجرت خود را حل کنید. سعی کنید با یکدندگی و اخلاق تند خود همه چیز را خراب نکنید.

شهریور:

ذهن منطقی شما تطابق کامل با احساساتتان دارد. منطق گرایی شما با بینش همراه خواهد بود. نیمه ی اول روز پر از موفقیت در مسافرت کاری و مکالمات خواهد بود. وقتی در جاده هستید هنگام عصر مراقب باشید و احتیاط کنید.

مهر:

شانس شما برای داشتن یک معامله ی موفقیت آمیز یا سود بیشتر در سرمایه گذاری ها بیشتر می شود. بااین حال، امروز شما درمورد چیزهای لوکس میل دارید و مستعد این هستید که پرخرج باشید که باعث آسیب دیدن رفاه شما می شود. با سرمایه گذاری پولتان در کارهایی بدون احتیاط لازم آن را به خطر نیندازید.

آبان:

بهترین زمان امروز برای شما هنگام صبح است. شما با بصیرت و منظم خواهید بود و حس محافظت از خود در شما قوی می شود. شاید مستعد این باشید که یک بازرس یا ژورنالیتس خیلی عالی باشید. نیمه ی دوم روز پر از دغدغه های قوی می باشد که می توانند مخرب باشند.

آذر:

امروز به جای یک پیروزی آشکار روز یک پیروزی مخفی برای شماست. ممکن است درمورد موفقیت های مالی، شهرت شخصی و مهارت های بدنی خود احساس غرور کنید. صرف نظر از اینکه چقدر موفیت شما بزرگ است، سعی نداشته باشید که توجه همه را به آن جلب کنید.

دی:

امروز می تواند یک قدم دیگر شما را به سمت شادی نزدیک کند که بدون شک لیاقت آنرا دارید. شاید بتوانیبد یک دوست جدید پیدا کنید، یا با یک دوست قدیمی دوباره ارتباط برقرار کنید، یک قرارداد بلندمدت پرسود را امضا کنید و در یک انجمن یا جامعه ی محترم شناسانده شوید.

بهمن:

اگر سخت کار می کنید، موفقیت شما تضمین شده است. در اوایل صبح برنامه عمل خود را بریزید، اسناد لازم را ترتیب دهید و دستگاه موبایل در دسترس قرار دهید. در نیمه ی دوم روز استقامت شما آزمون می شود. انتقاد، حسادت حرفه ای یا غبطه خوردن به دیگران هم در کمین شما هستند.

اسفند:

احساس کلی امروز برای شما مطلوب است. می توانید در تعامل با خارجی ها، یک شخصیت معنوی، مسافرت، معلمان، وکلا و افراد بانفوذ موفق باشید. ممکن است اخبار خوشحال کننده یا اطلاعات مفیدی را از خارج دریافت کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *