شنبه , ۲۸ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

فدراسیون فوتبال درخواست کارلوس کی‌ روش را دوباره پیگیری کرد

این درخواست کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان بود و با توجه به تعاریفی که رهبری به عنوان رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح از تیم ملی داشت انتظار می‌رفت سازمان نظام وظیفه با مهربانی با این درخواست برخورد کند.

https://www.alef.ir/files/post/lg/2018/10/37080.jpg

اما پیش از اعلام رسمی از سوی سازمان نظام وظیفه برخی از شخصیت‌ها این درخواست را زیر سؤال بردند و حتی وزارت ورزش و جوانان را به خاطر طرح چنین درخواستی مورد نکوهش قرار دادند!
اما فدراسیون فوتبال همچنین پیگیر این طرح است و خیلی به واکنش‌ها توجه ندارد. دیروز مهدی تاج در این‌باره گفت: «یک جلسه با آقای صالحی‌امیری و سلطانی‌فر برگزار کردیم. بحث سرباز‌ها یک موضوع ملی است. تیم ملی چندین بار مورد تأیید رهبری قرار گرفته و ما از این بابت به خود می‌بالیم. وقتی این تأییدیه وجود دارد، نظام وظیفه هم می‌تواند در آن سهیم باشد. من یک نامه به سرلشکر باقری زده‌ام و از آنجا که ایشان را به خوبی می‌شناسم، می‌دانم که کاملاً پیگیری این موضوع هستند. با دوستان دیگر هم در این مورد صحبت کرده‌ایم و دنبال حل مسئله هستیم. از شما رسانه‌ها هم که پیگیر مشکلات تیم امید و این مسائل هستید، تشکر می‌کنم.»
سربازی این ۷ بازیکن با توجه به اینکه هم‌اکنون تیم خوب نظامی دست‌کم در لیگ برتر نداریم، فوتبال این بازیکنان را به چالش می‌کشد و از همه مهمتر به تیم ملی ضربه می‌زند. البته کارلوس کی‌روش معتقد است باید در هر سرزمینی به همه قوانین احترام گذاشت و خطاب به مهدی تاج گفت: این درخواست باید به عنوان یک تقاضا و برای کمک به تیم ملی مطرح شود و از مدیران کشور خواست با لطف خود همراه تیم ملی باشند.
این‌طور که از صحبت‌های مهدی تاج برمی آید این درخواست همچنین از سوی مهدی تاج و فدراسیون فوتبال تکرار می‌شود تا در نهایت به نتیجه برسد.
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *