چهارشنبه , ۲۸ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ قبل از ظهر به وقت تهران

لیست بهترین تعمیرگاه های ایران

برای بهره مندی از خدمات تعمیر لوازم خانگی برقی، بهترین و مطمئن ترین راه تماس با یک نمایندگی معتبر و حرفه ای است که خدمات مورد نظر شما را با کیفیت بالا ارائه دهد. در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین تعمیرگاه های لوازم خانگی را بررسی کنیم.

سایت دکتر آچار

دکتر آچار، مرکز تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ شروع کرد و رضایت مشتریان و ارائه خدمات تکنسین‌ها به بهترین شکل ممکن را سرلوحه کار خود قرار داد. تکنسین‌های دکتر آچار دارای مجوز و مدارک از سازمان فنی و حرفه‌ای هستند و اولویت اصلی ما در دکتر آچار، تعمیر قطعات است نه تعویض آنها؛ از این رو، هزینه تعمیرات شما را به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

آدرس سایت: https://drachar.com

آدرس: خیابان مرتضوی بعد از پل نواب خیابان فرهنگیان پلاک ۵

تلفن: ۰۲۱۸۸۴۴۴۰۲۱

تعمیرگاه آی پی امداد

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران، با سابقه‌ای درخشان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماکروفر و… در کنار شماست. برای تعمیر لوازم خانگی خود کافی است با شماره تلفن های موجود درسایت تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید. تعمیرکاران متخصص ما در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر می‌شوند و تعمیر وسیله مورد نظر شما را انجام می‌دهند. آی.پی امداد همچنین مطالب آموزنده‌ای در زمینه آموزش تعمیرات و عیب یابی، کدهای خطا و راهنمای فارسی لوازم خانگی برای شما عزیزان آماده کرده است تا شما نیز مهارت‌های لازم جهت عیب یابی و تعمیر را به راحتی کسب نمایید.

آدرس سایت: https://ipemdad.com

آدرس: تهران ، یوسف آباد (اسد آبادی) خیابان ۳۱ پلاک ۲۷

تلفن: ۰۲۱۵۸۹۴ و ۰۲۱۹۱۰۹۳۹۰۳

شرکت تعمیرات مشهد تعمیر

شرکت مشهد تعمیر با نام تجاری ” ایران سرویس” با قدمت بیشتر از ۱۵ سال در شهر مشهد جز اولین شرکت های حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوده است. مشهد تعمیر با استخدام بیشتر از ۱۰ تکنسین فنی بصورت شبانه روزی و ۷ روز هفته بدون تعطیلی آماده ارائه سرویس به سراسر شهر مشهد میباشد.

آدرس سایت:  https://mashhadtamir.com/

دفتر مرکزی : خراسان رضوی – مشهد – نبش دستغیب ۱۳

تلفن:   ۰۹۳۹۸۰۸۷۷۶۶

تعمیر لوازم خانگی کاراباما

کاراباما با بیش از یک دهه سابقه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی و برخورداری از ۱۱۰۰+ تکنسین متخصص تعمیر انواع برندها، همواره کیفیت و جلب رضایت مشتری را اولویت خدمات خود قرار داده است.

ادرس سایت: https://karabama.com

آدرس: خیابان فاطمی، خیابان باباطاهر، کوچه سهند شرقی پلاک۷، واحد

تلفن: ۵۴۵۸۴-۰۲۱

 لیست بهترین تعمیرگاه های ایران

سایت خدمات از ما

خدمت از ما، بازار آنلاین خدمات است؛ که به عنوان یک پلتفرم تلاش می کند رابطه بلند مدت با مشتریان خود برقرار کند. از اهداف ما تسهیل تعاملات و ساده سازی مسیر دریافت خدمات، بین دو گروه متقاضیان خدمات و متخصصین ارائه دهنده خدمات است. از ویژگی های خدمت از ما، ایجاد راحتی هنگام دریافت خدمات، ارائه قیمت های مناسب و شفاف و امکان انتخاب آگاهانه از بین متخصصین متعدد، برای کاربران است. یکی از امکاناتی که در خدمت از ما می توان از آن بهره برد، مشاهده حدود هزینه خدمات موردنیازتان به صورت رایگان است.

آدرس سایت: https://khadamatazman.ir

تلفن: ۰۹۴۲۶۰۰۲۴۸۸

نمایندگی مجاز گلدیران

از مزیت‌های اصلی گلدیران و برند انحصاری جی‌پلاس، می‌توان به عرضه محصولات متنوع و روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال در ۳۶۵ روزسال اشاره کرد. علاوه برآن هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین ملی توانسته تا به امروز حدود ۲۸۰۰ نفر همکار را در خانه خود پذیرا باشد و انتخاب اول نیروهای جوان و نخبه کشور در جهت رشد و توسعه فردی در مسیر حرفه‌ای زندگی باشد.

آدرس سایت: https://www.goldiran.ir

آدرس: همت غرب، باکری جنوب، اولین دسترسی محلی، خیابان مخابرات کوچه رز، کوچه رضوان، پلاک یک

تلفن: ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱

سایت کالا تعمیر

کالا تعمیر در شهر تهران فعالیت می کند و خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل به مشتریان خود ارائه می کند اما به درخواست مشتریان اقدام به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کوچک نموده تا از این طریق محصولات مصرفی و قطعات یدکی لوازم خانگی از جمله (پاکت جاروبرقی و لوله خرطومی جاروبرقی و …) را به شما ارائه کند و شما را در خرید اینترنتی این کالاها یاری نماید.

آدرس سایت: https://kalatamir.ir

آدرس: تهران، خ شهید رجایی، خ تولایی، خ نیکنام شمالی، پ ۵۳

تلفن: ۰۲۱۵۴۸۳۷

وبسایت تعمیر ۲۴

مجموعه تعمیر٢۴ با بیش از ٢٠ سال سابقه و حضور در حوزه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی فعالیت دارد با توجه به تفاوت درخواست مشتریان بابت انجام و انتقال تعمیرات در منزل تا حد امکان به این مهم دست پیدا کرده ایم تا رضایت و راحتی از خدمات سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را به ارمغان آوریم. تعمیر٢۴ فعالیت های خود را با هزینه طبق تعرفه در کمترین زمان از ثبت سفارش تا اتمام کار انجام می دهد.

آدرس سایت: https://tamir24.com

آدرس: تهران ، خیابان آزادی نرسیده به یادگار امام خیابان شهیدان برج زیتون

تلفن: ۰۲۱۶۶۶۹۸۳۷۰

در این مطلب لیست بهترین تعمیرگاه های ایران را معرفی کردیم.

 

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *