جمعه , ۲۷ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

ماه رمضان و قیمت های باورنکردنی تورهای مسافرتی داخلی در خرداد ۹۷!

شاید این سوال برایتان همواره در ذهن شما تداعی شده باشد که آیا در ماه رمضان کسی به جزیره زیبای کیش سفر می کند یا خیر؟ از آنجایی که جزیره کیش به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان و توریست های خارجی شناخته شده است لذا تورهای کیش نیز در بیشتر فصول سال متقاضیان خاص خود را دارد. جزیزه کیش که جزیره ای بیضی شکل با مساحت حدود ۹۰ کیلومتر مربع می باشد از جاهای دیدنی و پرآوازه ی استان هرمزگان می باشد. این جزیره ی زیبا جادبه های گردشگری بیشماری را در نهفته است و در تمام فصول سال گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. در ماه مبارک رمضان شاید سفرها کمی تغییر داشته باشد اما جزیره کیش و مشهد مقدس دو مقصد انتخابی پرطرفدار در آن زمان می باشد. لازم است بدانید قیمت تور کیش در ماه مبارک رمضان ارزان تر خواهد شد و به علت نزدیک شدن به فصل تعطیلات تابستان گزینه بسیار مناسبی برای سفر می باشد. بنابراین علاقه مندان بیشماری در این ایام ازسال به جزیره زیبای کیش سفر می کنند. می دانیم یکی از دلایلی که اکثر گردشگران را به این جزیره زیبا می کشاند تفریحاتی آبی هیجان انگیز جزیره است. علاقه مندانی که در ماه مبارک رمضان سفر می کنند می توانند از سکوت و آرامش جزیره لذت ببرند. زیرا در این ایام جزیره کیش خلوت می باشد و لذت خاص خود را برای مسافران عزیز رقم می زند. این جزیره با دیدنی های منحصر به فرد خود در بین علاقه مندان سرتاسر ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای نمونه اهواز یکی از شهرهایی می باشد که علاقه مندان بسیاری از این شهر با پکیج های تور کیش از اهواز به جزیره کیش سفر می کنند.

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران بوده که در شمال شرق کشور واقع گردیده و مرکز استان خراسان رضوی می باشد. شهر مقدس مشهد دارای حدود ۳۵۱ کیلومتر مربع وسعت بوده و بعنوان دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران به شمار می رود. گفتنی است این شهر مقدس به واسطه وجود حرم علی بن موسی الرضا هشتمین امام مذهب شیعه، به یکی از شهرهای مذهبی و پرطرفدار تبدیل گردیده است. ناگفته نماند این شهر مذهبی علاوه بر بارگاه زیبای امام رضا دارای جاذبه های گردشگری بسیاری نیز می باشد و در بین گردشگران به شهر زیارتی-سیاحتی شهرت گرفته است.بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که در ایام ماه مبارک رمضان به این شهر مدهبی سفر کنند. زیرا حال و هوای خاص خود را دارد و به یکی از ماندگارترین و جداب ترین سفرها تبدیل گردیده است. بنابراین علاقه مندانی که تمایل دارند در این ایام از سال به شهر مقدس مشهد سفر کنند می توانند از پکیج های آفری تور مشهد بهره مند شوند. زیرا در این ایام ماه مبارک رمضان هزینه ها کاهش می یابد و مسافران می توانند با هزینه ای کمتر به پابوس آقا امام رضا بروند. و از دیدن صحنه هایی دوست داشتنی هم چون افطاری، حال و هوای مساجد و حسینه های مشهد لذت ببرند.

سفر به جزیره زیبای قشم یکی از لذت بخش ترین تفریحات می باشد که هر گردشگر تمایل دارد زیبایی های این جزیره زیبا را از نزدیک لمس کند. کمتر کسی را می بینید که علاقه ای به سفر به جزیره زیبای قشم را نداشته باشد. علاقه مندان به سیر و سفر می توانند در هر زمان از فصول که تمایل داشته باشند به این جزیره زیبا سفر کنند. جزیره قشم از محبوب ترین جزایر ایران می باشد که در استان هرمزگان و در تنگه ی هرمز واقع شده است. این جزیره خارق العاده دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بیشماری می باشد و هر ساله علاقه مندان بیشماری را به سوی خود می کشاند. علاقه مندان به آفرهای قشم و بویژه مخاطبین تور قشم می توانند با سفر به این مقصد گردشگری خاطرات خوشی را در ذهنشان به ثبت برسانند و نهایت لذت را ببرند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *