جمعه , ۳۰ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

متوسط حقوق مدیران میانی همشهری در پارسال ۹ میلیون تومان

https://www.shoraonline.ir/images/upload/main/57581105.jpg

سخنگوی شورای شهر: در سال ۱۳۹۶، به علت زیان‌ده بودن مجلات، شرکت صرفاً به چاپ و انتشار ۸ مجله شامل هفته نامه جوان، دو هفته نامه سرنخ، دو هفته نامه دانستنی­‌ها، دو هفته نامه بچه­‌ها، ماهنامه تندرستی، ماهنامه داستان، ماهنامه سرزمین من و ماهنامه ۲۴ مبادرت کرد و انتشار دیگر عناوین متوقف شد.

بهای تمام شده هر نسخه از مجلات (بطور میانگین) در سالهای ۱۳۹۴ لغایت ۱۳۹۶ به ترتیب ۵۷۰۰۰ ،۷۱۰۰۰ و ۱۱۴۰۰۰ریال است و درآمد حاصل از فروش هر نسخه (بطور میانگین) به ترتیب ۰۰۰,۱۹ ، ۰۰۰,۲۱ و۰۰۰,۳۰ ریال است. بطور متوسط نزدیک به ۲۹ درصد از قیمت تمام شده مجلات عایدی شرکت بوده است.

متوسط دریافتی حقوق و مزایای ماهانه کارکنان (بدون درنظر گرفتن هزینه غذا، ماموریت و کارت هدیه) در سال های ۱۳۹۴ لغایت ۱۳۹۶ به ترتیب ۶۱، ۷۰ و ۷۹ میلیون ریال بوده است. این در حالی است که شرکت در سال ۱۳۹۴ اقدام به افزایش غیرمتعارف حقوق پرسنل(تا ۳۰ درصد) کرده است که این امر بر افزایش هزینه‌های جاری شرکت شده و تسری این افزایش در سنوات بعد به صورت تصاعدی و زیان‌دهی شرکت تأثیرگذار بوده است.

متوسط حقوق و مزایای ماهانه مدیران و معاونین شرکت همشهری درسال‌های ۹۴ و ۹۵ به ترتیب ۱۰۰ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال در ماه ، ۱۰۶ میلیون و ۴۵۸ هزار ریال است.

طی این مدت بالغ بر ۳۰نفر از نیروهای پیمانکاری (تامین نیرو) تبدیل وضعیت یافته و به کارکنان شرکت همشهری افزوده شده و بار حقوقی شرکت نیز افزایش یافته و در مجموع، متوسط پرسنل شرکت طی سال ۱۳۹۴ از ۱۲۹۹ نفر به ۱۳۷۵ نفر در سال۱۳۹۶ رسیده است.

متوسط حقوق و مزایای دریافتی مدیران شعبه پیام همشهری (ریال) سال ۱۳۹۴، ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ ، ۱۳۳ ، ۱۲۳، ۱۳۱ میلیون ریال بوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *