دوشنبه , ۲۶ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

محبوبیت ولاسکو در ایران بیشتر از کشور خودش است! +عکس

مسئول رسانه‌ای تیم ملی والیبال آرژانتین گفت از محبوبیت بالای ولاسکو در ایران با خبر هستم، این مربی در آرژانتین نیز محبوب است، اما نه به اندازه‌ای که در ایران محبوبیت دارد.

www.dustaan.com-محبوبیت ولاسکو در ایران بیشتر از کشور خودش است! +عکس

مارتین روبینو سردبیر شبکه تلویزیونی «TYS SPORT» آرژانتین در گفت‌وگو با  میزان در مورد محبوبیت خولیو ولاسکو، وضعیت والیبال در ایران و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

*در ابتدا خودتان را معرفی کنید.

من مارتین روبینو هستم و همراه با تیم ملی آرژانتین به عنوان مسئول رسانه‌ای این تیم به ایران آمدم، اما کار اصلی من در یک شبکه تلویزیونی است.

*در کدام شبکه تلویزیونی حضور دارید؟

من سردبیر یکی از معتبرترین شبکه‌های تلویزیونی آرژانتین هستم، نام این شبکه «TYS SPORT» است و تمام رشته‌های ورزشی را پوشش می‌دهد.

*از حضور در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی چه احساسی داشتید؟

اینجا جو بسیار خوبی است و من از تشویق هواداران فیلمبرداری کردم و این فیلم‌ها از شبکه تلویزیونی که در آنجا کار می‌کنم پخش خواهد شد. تشویق هواداران ایرانی مثل تشویق هواداران بوکاجونیورز است که یکپارچه تیم‌شان را تشویق می‌کنند. البته همان زمان که ولاسکو به ایران آمد چند بار بازی‌های تیم ملی والیبال کشورتان را از تلویزیون دیدم، اما وقتی به این سالن آمدم متوجه شدم که هواداران ایرانی بسیار پرشور هستند.

*ولاسکو که در حال حاضر سرمربیگری تیم آرژانتین را بر عهده دارد در ایران خیلی محبوب است، آیا این مربی در آرژانتین هم چنین محبوبیتی دارد؟

از محبوبیت بالای ولاسکو در ایران با خبر هستم، این مربی در آرژانتین هم محبوب است، اما نه به اندازه‌ای که در کشور شما محبوبیت دارد. البته محبوبیت ولاسکو در ایران به این خاطر است که توانسته نتایج بسیار خوبی را با تیم ملی کشورتان کسب کند و در پیشرفت والیبال ایران نقش زیادی داشته است.

*ورزش والیبال چه جایگاهی در آرژانتین دارد؟

مردم آرژانتین والیبال را دوست دارند، اما فوتبال برای آنها خیلی مهمتر از ورزش‌های دیگر است. به طور حتم ایرانی‌ها بیشتر از آرژانتینی‌ها والیبال را دوست دارند.

*چرا مسی از تیم ملی آرزژانتین خداحافظی کرد؟

زمانی که آرژانتین نتوانست قهرمان کوپاآمریکا شود مسی بسیار ناراحت شد و همین مسئله باعث شد او یک تصمیم احساسی بگیرد. مسی بازیکن بسیار بزرگی است که در تیم ملی آرژانتین بدشانس بوده، اما مردم آرژانتین او را دوست دارند.

*به نظر شما مسی به تیم ملی برمی‌گردد؟

همانطور که گفتم مسی یک تصمیم احساسی گرفت و من و بسیاری از مردم آرژانتین تصور می‌کنیم او به تیم ملی برمی‌گردد. تنها باید به او زمان بدهیم تا از نظر روحی به شرایط ایده‌ال برسد. به نظر من او در جام جهانی در تیم ملی آرژانتین حضور خواهد داشت.

*ایران را چگونه کشوری دیدید؟

من پیش از این به ایران نیامده‌ بودم و برای اولین بار است که به کشور شما می‌آیم. اما تصور من قبل از اینکه به ایران بیایم بسیار متفاوت‌تر از چیزی است که در اینجا می‌بینم. وقتی به ایران آمدم با مردم خوب و خوشتیپ و کشوری مدرنی روبرو شدم که با تمام تصورات قبلی من متفاوت بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *