شنبه , ۲۸ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

هشدار برانکو به مدیران پرسپولیس/ مدیران سرخابی در دادسرا

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user289855/news/1521301_936.jpg

 

هشدار برانکو به مدیران پرسپولیس

برانکو به مسئولان باشگاه هشدار داده تا قرارداد بشاررسن هافبک عراقی را تمدید کنند و او را در #پرسپولیس نگه دارند. این در حالی است که سروش رفیعی و مهدی ترابی دو هافبکی هستند که نیم فصل به جمع قرمزها اضافه می شوند.

 

مدیران سرخابی در دادسرا

پرونده بلیت فروشی رقابت‌های لیگ برتر و انحصار یک شرکت خاص در این موضوع از ماه‌های گذشته با ورود نهادهای ناظر پیگیری شده بود که در نهایت با ایراداتی که به این قرارداد یکطرفه وارد شده بود، مقرر شد که ساختار بلیت فروشی رقابت های لیگ و بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کند، در همین راستا مدیران دو باشگاه برای توضیح به دادسرا فراخوانده شده بودند.

 

تقابل علیپور و عفیف دو ستاره پرسپولیس-السد

به نظر می رسد شاگردان برانکو از شکست سال گذشته در بازی رفت مقابل السد با نتیجه ۳ بر یک درس گرفتند به همین خاطر در بازی رفت نیمه نهایی روی خط دفاع خودشان خوب برنامه ریزی کردند.

ضربه در چارچوب پرسپولیس در بازی رفت از یک منبع بود و او علی علیپور بود. مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس خط حمله تیمش را رهبری می کند.

علی علیپور در این بازی پنجمین گل خودش را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند تا میان برترین گلزنان ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

 

رئیس کمیته مسابقات AFC به تهران آمد

رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بعدازظهر یکشنبه با استقبال نمایندگان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال وارد تهران شد.

 

بیرانوند:خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم

اصلا از تصمیم به ماندنم در پرسپولیس پشیمان نیستم چون اکنون در میان ۴ تیم برتر آسیا هستم. من در دو فصل گذشته به همراه پرسپولیس دو بار قهرمان لیگ برتر ایران شدم و خودم را مدیون پرسپولیس می دانستم و به همین خاطر نمی خواستم باشگاه را در شرایط سخت ترک کنم.

به همبازی هایم گفتم که پیروزی ما در بازی رفت انتظارات را بالا برده است اما نباید فراموش کنیم که در فصل گذشته ما در مرحله گروهی در تهران موفق شدیم السد را شکست دهیم.

 

حمید درخشان: پرسپولیس باید بازی رفت در قطر را فراموش کند

بازی برای هر دو تیم سخت است و هم پرسپولیس و هم السد به این مسئله واقف هستند، چون غفلت در این بازی جبران‌ناپذیر است.

بازیکنان السد به شرایط و جو ورزشگاه آزادی و بازی در حضور پرتعداد تماشاگران آشنا هستند و نباید این‌طور فکر کنیم که پرسپولیس به راحتی در آزادی مقابل السد به پیروزی می‌رسد.

بازیکنان پرسپولیس باید بازی رفت مقابل السد را فراموش کرده و به هیچ وجه به پیروزی در قطر فکر نکنند.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *