جمعه , ۲۷ ام مهر ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش محمد دایی به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان

«علی» عادت دارد بلافاصله بعد از بازی به رختکن برود، همین اتفاق هم در بازی با فولاد هم رخ داد. این داستان ظاهرا باعث شد که قطبی ناراحت شود،‌ او هم لفظ بدی در مورد «علی‌» استفاده کرد و به علی توهین کرد، من هم جوابش را دادم. واقعا انتظار نداشتم چنین چیزی از قطبی بشنوم.

نمی‌دانم داستان بیاینه چیست، فقط یک نکته را می‌گویم. روزی ملانصرالدین به یک مهمانی دعوت می‌شود و با لباس معمولی و کثیف می‌رود که او را به مهمانی راه نمی‌دهند. فردای آن روز ملانصرالدین با لباس نو به مهمانی می‌رود و او را تحویل می‌گیرند. وقتی غذا را می‌آورند ملانصرالدین غذا را داخل آستینش می‌ریزد و می‌گوید باید لباس‌هایم غذا بخورند!

دوستان بعدا متوجه می‌شوند پولی که خرج کردند به خاطر خود آقایان بوده یا لباس و زبانشان.

http://basport.ir/videoImage/1397/12/222cf6d32dba33bd1a861f24a711de114446.jpg

میرزاپور: درگیری دایی و قطبی سوء‌تفاهم بود!

قطبی شخصیتی دارد که در هر بازی چه ببازد و چه ببرد، پایان مسابقه به سمت نیمکت حریف می‌رود تا به سرمربی تیم مقابل خسته نباشید بگوید.

در این مسابقه هم قطبی این کار را انجام داد که علی دایی زودتر از آقای قطبی به رختکن رفته بود و مصاحبه‌ای هم که انجام داد، همین حرف را مطرح کرد.

قطبی حرف خاصی به علی دایی نزد و فقط به سمت نیمکت‌ آنها رفت تا خسته نباشید بگوید که اصلا دایی در زمین حضور نداشت و حرفی هم زده نشد.

این یک سوتفاهم بود که بعد از بازی هم تمام شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *