پنجشنبه , ۱۳ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

چنگیز: خودباوری و انسجام تاکتیکی استقلال، عامل اصلی در موفقیت‌ های اخیر است

http://f-f.ir/wp-content/uploads/2016/02/Abdolali-Changiz-1-1.jpg

چنگیز: مهاجم ملی‌پوش و گلزنِ خوش‌تکنیک اسبق استقلال ضمن ابراز خرسندی از بهبود روند حرکتی تیم، گفت: در ۳ بازی اخیر، طراوت و کیفیت استقلال امیدوار کننده بود و امیدوارم در بازی حساس پنجشنبه مقابل تیم پدیده این فاکتورها نیز به نمایش درآید و تفکرات شفر بتواند مثمر ثمر واقع شود.

عبدالعلی چنگیز افزود: واقعیت این است که ۳حریف اخیر استقلال از نظر سطح کیفی پایین‌تر از تیم پدیده هستند ولی به هر حال خودباوری و انرژی و عزم بازیکنان قابل ستایش است و به نظر می‌رسد اگر این انسجام تداوم داشته و مضاعف‌تر شود، کسب ۳ امتیاز در دیدار آتی مقابل نماینده مشهد دور از دسترش نباشد.

این پیشکسوت خوشنام در ادامه تصریح کرد: امتیازات تیم‌های بالای جدول نزدیک است و به باور بنده در صورت برتری بر پدیده، تیم استقلال می‌تواند حتی به عنوان یک مدعی جدی مطرح شود. جدیت جوانان قابل ستایش است و اگر این دسته از بازیکنان با نفرات پخته و باتجربه بخوبی با هم هماهنگ شوند، استقلال توانایی و پتانسیل آن را دارد که بهتر از گذشته به میدان بیاید و انتظار هواداران خود را اجابت کند.

چنگیز با اشاره به اینکه حرکت رو به جلو و اعتماد بنفس استقلال باعث امیدواری است، اضافه کرد: از یاد نبریم که حفظ این سطح و این فرمول تا زمان برگزاری نیم فصل دوم سخت‌تر است و پس از اتمام بازی با پدیده، کادر فنی استقلال باید به گونه‌ای مهندسی کند که نفرات تیم آمادگی ذهنی و خودباوری کنونی را از دست ندهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *