پنجشنبه , ۲۹ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ قبل از ظهر به وقت تهران

کریستیانو رونالدو دستمزد بیشتری می‌ خواهد

CR7 جاه‌طلب است و می‌خواهد در همه چیز بهترین باشد؛ حتی در قرارداد و پرداختی. گزارش‌هایی که از اسپانیا می‌رسد حاکی از نارضایتی کریستیانو رونالدو از سیاست‌های فلورنتینو پرز است.

آخرین خبر: فوق‌ستاره پرتغالی در هر مصاحبه کنایه‌ای به صحبت‌های رئیس باشگاه می‌زند.

به گزارش آ.اس، آخرین مورد به مصاحبه رونالدو درباره آینده‌اش برمی‌گردد.

او پس از قهرمانی جهان ابراز تمایل کرد که در رئال‌مادرید بازنشسته شود اما شرطی هم گذاشت و آن را به فلورنتینو ارجاع داد.

هدف رونالدو از به میان آوردن پای پرز به قضیه، کنایه به صحبت‌های چند روز پیش فلورنتینو در مراسم توپ طلا بود؛ جایی که رئیس رئال‌مادرید به نیمار چراغ سبز نشان داد و از او تمجید کرد.

رونالدو دوست ندارد باشگاه فکر کند او به پایان فوتبالش نزدیک می‌شود و به دنبال بازیکنی است که اخیرا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ را به نام خودش ثبت کرده است.

آ.اس می‌گوید این نارضایتی را می‌توانستید از چهره کریستیانو در مراسم توپ طلا در هنگام صحبت‌های پرز ببینید. در زمانی که پرز از آغاز یک چرخه جدید پس از رونالدو در باشگاه سخن گفت.

در چنین قابی پاسخ فلورنتینو پرز- خرید نیمار ایده بدی نیست- به سوالی مبنی بر جذب احتمالی نیمار غرور رونالدو را جریحه‌دار کرد.

در این میان زیدان نقش میانجی را ایفا می‌کند.

رونالدو دستمزد بیشتری می‌خواهد

کریستیانو رونالدو دستمزد بیشتری می‌ خواهد

زیزو از روزی که کریستیانو توپ طلای پنجمش را برد و در آن مصاحبه جنجالی، خودش را بهترین بازیکن تاریخ دانست همواره از فوق‌ستاره پرتغالی‌اش حمایت کرده و نام بازیکن دیگری را در کنار او بر زبان نیاورده است.

آخرین بار هم مصاحبه پس از بازی با گرمیو بود که زیزو به صورت غیرمستقیم از پرز خواست قراردادی مادام‌العمر به کریستیانو پیشنهاد دهد.

مارکا نیز گزارشی منتشر کرد مبنی بر این‌که برای کریستیانو، تعریف و تمجیدهای زیدان و پرز ارزش چندانی ندارد و او خواستار یک قرارداد بهتر و پرداختی بالاتر نسبت به مسی و نیمار است.

مارکا می‌گوید کریستیانو به هیچ عنوان دوست ندارد در حالی که توپ طلاهایش با مسی برابر شده و نقش انکارناپذیری در قهرمانی‌های پیاپی رئال داشته، دستمزدی کمتر از مسی و نیمار دریافت کند.

بحث نیاز کریستیانو به پول نیست.

بحث بر سر این است که CR7 می‌خواهد در هر چیزی بهترین باشد حتی در قراردادی که امضا می‌کند.

۱۳ ماه پیش بود که رونالدو قراردادش را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد؛ جایی که او ۳۶ ساله خواهد بود. همه فکر می‌کردند این دیگر آخرین تمدید رونالدوست اما او یک قرارداد جدید می‌خواهد.

در باشگاه همه متوجه می‌شوند که مسیر صحبت‌های رونالدو به کجا ختم می‌شود اما فعلا تمدید قرارداد دوباره با او در برنامه‌های باشگاه نیست.

مارکا می‌گوید رونالدو از بازگشتش به فرم ایده‌آل و گل‌های تاثیرگذارش به عنوان یک اهرم فشار برای دریافت قراردادی بهتر استفاده می‌کند.

حالا این‌که رونالدو توانسته از نظر تعداد توپ طلا با مسی برابر شود ممکن است باعث شود رئال بخواهد پیشنهاد قرارداد تا آخر دوران بازی کردن رونالدو به این بازیکن بدهد و در این قرارداد دستمزد او را افزایش دهد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *