جمعه , ۳۰ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ قبل از ظهر به وقت تهران

کلاه قرمزی نماینده مجلس را نگران کرد

مجله انلاین دوستان : نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی از قسمت‌هایی از برنامه کلاه قرمزی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه برخی برنامه‎‌های رسانه ملی در زمینه فرهنگنتیجه معکوس دارد و این باعث نگرانی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری سمنان که امروز صبح برگزار شد، برخی از برنامه های صدا و سیما را دارای غفلت دانست و گفت: در بخشی از این برنامه خانم مجری از یکی از عروسک‌ها در رابطه با بچه می‌پرسد که وی می گوید ازدواج نکرده است و در ادامه عروسک دیگری می‌گوید یعنی خالی خالی بچه‌دار شده‌ای؛ تاثیر این بخش را در کودکان و جوانانی که نظاره گر آن هستند ببینید چیست.

وی با بیان اینکه در کشور سه هزار میلیارد تومان سالانه سیگار دود می شود گفت: این در حالی است که ما مدعی انرژی هسته ای هستیم. اگر برای هزینه ای که برای سیگار می‌شود برای سایر امور هزینه می‌شد به جایگاه بهتری می‌رسیدیم.

خسروی با بیان اینکه چادر مشکی مورد نیاز ایران را کسانی تولید می کنند که اعتقادی به چادر ندارند، اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی نقش مهمی دارد که همه مدیران در این زمینه باید دغدغه داشته باشند.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به عنوان فرهنگ و اقتصاد تاکید کرد: فرهنگ را باید از مهدکودک ها شروع کنیم و متاسفانه مهدهای کودک و صدا و سیما در این زمینه دارای غفلت هایی هستند که این امر باعث نگرانی است.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. یعنی کلاه قرمزی از بابک جون زنجانی خطرناک ترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *