پنجشنبه , ۲۹ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۷/۱۹»

مجله انلاین دوستان :  فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۷»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۷/۱9»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۷/۱۹»

فروردین:

ممکن است امروز شور و شوقتان برای آزمایش، خلاقیت بیش از حد، اشتیاق برای استقلال، بی تجربگی و عدم انضباط شما به ضررتان تمام شود و همچنین به احتمال زیاد امروز تصمیم به نادیده گرفتن قوانین آزموده شده می گیرید و همه چیز را از ابتدا شروع کنید.

اردیبهشت:

امروز خصوصا متولدین این ماه، فعال، متعادل و با اعتماد به نفس خواهند بود. آینده نگری خصلت دیگر شما در امروز می باشد. زمان خوبی است تا بر روی طرح های بلندپروازانه در مقیاس بزرگ کار کنید. با وجود اینکه ممکن است موارد پیش بینی نشده ای برایتان به وجود آید ،اما شما به خوبی در اختلافات حقوقی و حرفه ای موفق خواهید بود.

خرداد:

امروز شما در یک وضعیت بحرانی قرار خواهید گرفت که خوشبختانه در آخر به خوشی به پایان خواهد رسید. متولدین این ماه ممکن است در این روز با یک بازرسی، حسابرسی و یا هرگونه بازرسی دیگر مواجه شوند. اگر شما خود را در یک مشکل غیر قابل پیش بینی پیدا یافتید، آرامش خود را حفظ کنید. سعی کنید ذهن خود را هوشیار و آگاه نگه دارید و هدف اصلی خود را فراموش نکنید.

تیر:

امروز متولدین این ماه در دیدرس آشکار افراد دیگر (مانند:شرکا، مشتریان، مدیریت، جامعه …)هستند که ممکن است اقتدار شخصی شما را تهدید کند. اگر شما احترام گذاشته بگذارید، به همه ی آن چیزی که می خواستید و یا حتی بیشتر دست می یابید. تمام متولدین تیرماه باید نجیب باشد، به توافقات خود پایبند باشند و به حریم های دیگران احترام بگذارند.

مرداد:

امروز هم فرآیند و هم نتیجه به اندازه هم برایتان مهم خواهد بود.به انجام کارهای بیهوده نپردازید. مطمئن شوید که خلاقیت را با نظم،پشتکار وپایداری همراه می کنید.به استانداردها پایبند باشید و سعی کنید حواستان به سر رسیدهایتان باشد و همچنین برای دستورات مدیر خود یک پاسخ به موقع آماده کنید.

شهریور:

زمان دستاوردهای دیدنی و جذاب برای شما فرا رسیده است. بسته به شرایط محیط و علاقه مندی ها، شما در روابط عشقی ،تحصیل فرزندتان،رشد حرفه ای و دوره ی شغلی خلاق کاملا موفق خواهید بود.در واقع شما از تغییر نابهنگام حوادث سود خواهید برد.

مهر:

باید اولویت های خود را بشناسید و بر روی آنها تمرکز کنید. توجه شما بر روی آنچه که شما را می سازد خواهد بود:خانه، خانواده،املاک و دارایی، ارث و یا کسب و کار. ممکن است امروز زندگی شما در مسیر متفاوتی قرار گیرد.

آبان:

شما شانسی برای اجرای مهارت های تحلیلی و گسترش راه و روش حرفه ای خود به دست خواهید آورد.مواظب باشید توسط اتفاقات غیر منتظره به عقب بازگردانده نشوید.آنها یک محیط مطلوب برای سرعت ترفیع شما ایجاد کنند.

آذر:

در رابطه با اسناد حقوقی کاری ، بر روی روابط دوستانه ،خوش شانسی یا طلسم های شخصی خود حساب باز نکنید.مطمئن شوید که تمام فعالیت های خود را با تشریفات اداری مناسب(رسید یا قرارداد) تضمین می کنید.امروز می توانید سیاست های پولی و بدهی های خود را بازبینی کنید.

دی:

امتیاز اصلی شما در امروز؛توانایی تجزیه وتحلیل حقایق،طبقه بندی داده ها، درس گرفتن از شرایط است.شما بدون توجه به این ویژگی ها هم عال خواهید بود.تغییر ناگهانی برنامه ها بسیار محتمل است و شما را وادر نخواهد کرد که از دوره هایتان عقب بمانید.

بهمن:

سعی کنید امروز در کانون توجه نباشید. بهتر است که به مهارت های استراتژیک و تحلیلی تان به خوبی استعدادهای حرفه ای و مدیریتی شما به کمال رسیده است. این امر به ویژه مهم است اگر شما به طور موقت خارج از حالت خود خارج شده و برای مدتی به ذخیره انرژی خود بپردازید.

اسفند:

آینده شما به دور از شخص است. اگر شما احساس نیاز به برخی تغییرات در یک سناریوی خاص را می کنید، این کار را به زودی زود در اولین فرصتی که ظاهر می شود انجام دهید. فعالیت های حرفه ای یا فعالیت های خلاقانه شما به خوبی روابط عاشقانه و دوستانه ممکن است نیاز به بررسی دوباره داشته باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *