جمعه , ۳۰ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

پرستار بی رحم ۳۰ نفر را کشت

مجله انلاین دوستان :  پرستار آلمانی که با تزریق دارو دست به قتل بیماران می‌زد، به قتل دست‌کم ۳۰ بیمار در بیمارستان اعتراف کرد.

www.dustaan.com-پرستار بی رحم 30 نفر را کشتاین مرد گفت که تنها انگیزه‌اش از تزریق دارو با دوز بالا به بیماران این بود که مهارت خودش را با به هوش آوردن آنها افزایش دهد.
این پرستار ۳۸ساله تمام قربانیانش را با تزریق بیش از حد داروی قلب از پای درآورده است. هر چند تحقیقات نشان می‌دهد که او طی سال‌های ۲۰۰۳تا ۲۰۰۵که به‌عنوان پرستار در یکی از بیمارستان‌های شمال آلمان مشغول به‌کار بوده به ۶۰بیمار دارو با دوز بالا تزریق کرده، اما نیمی از بیماران از خطر مرگ نجات یافته و دوباره به زندگی بازگشته بودند.

این مرد از سپتامبر سال ۲۰۰۸میلادی به جرم قتل ۳بیمار و تلاش برای قتل ۲بیمار دیگر دستگیر و در دادگاه محاکمه شد اما حالا در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شده که تا‌کنون ۳۰بیمار را با تزریق مرگبار به قتل رسانده است.

در حال حاضر، پلیس سرگرم تحقیق درخصوص ۱۰۰مورد مشکوک در بیمارستان مورد نظر است که احتمال می‌رود پرستار مرگ به آنها نیز دارو با دوز بالا تزریق کرده است. مرد جنایتکار پیش از این در دادگاه محاکمه و به تحمل ۷سال زندان محکوم شده بود اما حالا و با اعترافات جدید او، رسیدگی به پرونده وی وارد مرحله‌ تازه‌ای شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *