جمعه , ۳۰ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ قبل از ظهر به وقت تهران

شانس بازگشت مجیدی صفر است

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته در حضور هر ۴ عضو برگزار شد و برخلاف نشست های قبلی مهدی عبدیان در آن حضور داشت. در این جلسه مقرر شد تکلیف انتخاب سرمربی به طور کامل به هیات مدیره سپرده شود.

شانس بازگشت مجیدی صفر است

در این جلسه یک تغییر در لیست مربی های ایرانی مورد نظر استقلال اتفاق افتاد چراکه یکی از اعضا مخالفت جدی خود را با سرمربیگری فرهاد مجیدی اعلام کرد. این عضو هیات مدیره استقلال گفته یکی از تقصیرهای سعادتمند این بوده که با دعوا قهرمانی جام حذفی را از استقلال گرفت اما این دعوا دو طرف داشته و نمی شود یکی برود و دیگری برگردد.

با این شرایط شانس فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال کمتر شده و اگر آبی ها مجبور باشند سراغ مربی ایرانی بروند، بین جواد نکونام و محمود فکری یکی را انتخاب خواهند کردند. البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که هر دو مربی در حال حاضر در تیم های دیگری مشغول به فعالیت هستند.

افرادی اطراف باشگاه استقلال قصد دارند نام های جدیدی را به گزینه های سرمربیگری این تیم اضافه کنند که این اسامی مورد تایید اعضای هیات مدیره نیست.

در روزهای گذشته اسم یک مربی ایرانی خارج نشین هم مطرح شده بود که اعضای هیات مدیره آن را رد کردند چون آن ها اعتقاد دارند طبق قوانین داخلی امکان حضور این فرد در ایران وجود ندارد./طرفداری

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *