پنجشنبه , ۲۹ ام شهریور ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه | یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳

مجله انلاین دوستان :  فال روزانه | یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_فال-روزانه-جدید-

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.
– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما در تلاش هستید هم موقعیت خود را حفظ کنید و هم تغییرات اجتناب ناپذیری که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذیرید، اما در این گیر و دار ظاهرا وقتی برای استراحت کردن هم پیدا می‌کنید!! فقط زمانی که شما فکر می‌کنید اوضاع رو براه است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، یک نفر – مثل اجل معلق! – کاری انجام می‌دهد که تمام فرضیات شما زیر سئوال می‌رود! شما نباید بیش از حد به انتظاراتی که از دیگران دارید وابسته باشید. پس تاموقعی که انرژی‌تان تمام نشده است خودتان را با تغییرات وفق دهید.
– فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما با راز داری نا آشنا نیستید، اما اکنون مهم است که بدانید کی ساکت بمانید و کی حرف بزنید. وقتی شما سفره دلتان را باز می‌کنید، برایتان سخت است که مسائلی را ناگفته باقی بگذارید. اما به یاد داشته باشید که احتیاط واقعاً بهترین بخش شجاعت است و بهتر است امروز بعضی مسائل ناگفته باقی بماند.
– فال روزانه متولدین تیر ماه

به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند امروز جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است اگر نتوانید درک درستی از اوضاع داشته باشید ناگهان متوجه شوید که اشتباه می‌کردید. خوش بینی کورکورانه می‌تواند شما را با موانع یا صخره‌هایی در مسیرتان مواجهه کند اما تمایل و اشتیاق تان قبل از اینکه خیلی دیر شود با اطمینان راه را برایتان باز کرده و مسیرتان را هموار می‌کند. بکار بردن قدرت کنترل تان، سیاست کاملا عاقلانه‌ای است به جای اینکه وقتی لبه پرتگاه قرار گرفتید به دنبال چتر نجات باشید سعی کنید قبل از آن از این سیاست استفاده کنید.
– فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است یک تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش کنید. اگر می‌خواهید استراحت کنید پس نباید انتظار داشته باشد که کارهایتان تمام شود. حالا شما باید افکار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افکار را دنبال کنید.
– فال روزانه متولدین شهریور ماه

عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.
– فال روزانه متولدین مهر ماه

روش دیگری ممکن است با سیاست های شما در تضاد باشد با این حال ایده چندان جالبی نیست که این اختلاف را به یک جنگ تمام عیار تبدیل کنید تا برتری خود را نشان دهید. حتی اگر روش شما بهتر است باز کردن این درگیری کمکی به شما نمی‌کند تا فرصتی که بدنبالش هستید را به شما بدهد؛ فقط موانع دیگری را سر راه شما ایجاد می‌کند. شاید این فرصت خوبی باشد که شما با کناره گیری از این موقعیت هوش و درایت خود را نشان دهید و برنامه خود را پیش ببریدو بعد دوباره وقتی همه آماده کار شدند شما هم تلاش خود را شروع کنید.
– فال روزانه متولدین آبان ماه

ما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!
– فال روزانه متولدین آذر ماه

شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.
– فال روزانه متولدین دی ماه

نگرش‌های مثبت شما نسبت به زندگی به خصوص اگر از اهداف اصلی خود دور نشوید، امروز به ثمر می‌نشیند. اگر قرار است تصمیم مهمی‌ بگیرید خیلی زود و در اوایل روز این کار را بکنید، برای اینکه اگر معطل کنید نزدیک بعد از ظهر ممکن است دیدی منفی پیدا کنید. در حالیکه نگرش‌های منفی را به مثبت اندیشی تبدیل می‌کنید، سعی کنید واقع بین باشید.
– فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما وقتی که به یاد یک سنت مذهبی قدیمی می‌افتید و یا وقتی یک جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می‌گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشکل اینجاست که شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینکه صبر کنید تا آنها از شما بخواهند که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنید، خودتان این کار را بکنید و لزوماً با کسانی صحبت کنید که با شما هم عقیده‌اند.
– فال روزانه متولدین اسفند ماه

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی‌رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *